петък, 8 август 2014 г.

Да си говориш на Вие с Ева.

 Лятната ваканция е може би най-дългоочакваното събитие на всеки нормален ученик (освен онзи от "б" клас, който не говори), обаче когато въпросното дългоочаквано събитие дойде някак си не ти се покриват очакванията. Не че се оплаквам или нещо, обаче това е като да получиш шестица по математика, да се прибереш у вас готов да взривиш вашите с новината и тяхната реакция да бъде само "Аха, окей, сега ми направи кафе." Не мога да кажа, че си изкарвам зле тук на село (I know, води се град от еди-колко-си-години, но така е по-лесно да се каже), но ми липсват приятелите от София, въпреки че тук най-накрая открих компания (даже не една) с която да се движа.
 Вчера, на пример, бяхме на басейн и както си се киснахме заваля някакъв ужасяващ дъжд, което в крайна сметка се оказа the best shit ever, защото ти се струва, че водата в басейна е по-топла заради по-ниската температура на дъжда и си стоиш вътре чувствайки се досущ като разтварящо се пакетче чай във вряла вода.
             

                                        le me here:
 Между другото тук е доста забавно, реакцията на половината
хора, които ме чуят да говоря на "софийски диалект" е нещо от сорта на: *споглеждане, намръщване и поглед към мен* + "Ти да ни си от София бе?". Не че говорят различно...поне не много имам предвид, съкращават думите, говорят прекалено бързо и понякога наистина ми се налага да повтарям "Моля?" като пълна идиотка отнасяйки погледи от типа "Таа верно май чи е от София.", но, хей, това не го пиша с цел да засегна с някой, че тук една погрешна стъпка да направиш и,
или цял Мъглиж ще те разнася каква си, или някакъв гей (нищо хомофобско, наистина е гей) ще ти набие шамарите (второто е за предпочитане).
 Преди няколко дни, на пример, бях поканена на рождения ден на едно момче и преди да отида минах през магазина в който по една случайност работи майка му и най-учтиво я попитах какъв подарък бих могла да му взема, предвид факта, че го познавам от скоро. Тя ме изгледа стреснато и каза нещо от сорта на "Не знам." и ми пожела приятно прекарване. Седмица по-късно (днес), когато леля ми е била в магазина, въпросната едва ли не и се развикала "От къде на къде е поканено това момиче?!"....уейт, уааат? Да, знам че нищо не схванахте, аз все още се опитвам да разбера защо тази жена изпитва такива лоши чувства към мен, но честно да ви кажа, не ме интересува особено, дори не знам защо трябваше да ви споделям тази ненужна информация.

 Днес докато се карах "елегантно" с Ева жестоко се разлигавих, въпреки че тя ме ядоса заявявайки, че няма да ми каже какво и е казала Малена face to face миналата година. Girl, не че се хваля, ама аз имах доста повече такива разговори с нея (и още съм жива и здрава), а ти не желаеш да ми споделиш тази така засекретена информация? Ще питам направо нея, ще видиш ти, Грийн. Та, разлигавихме се до такава степен, че започнах да и пиша засукано на "Вие" и тя последва примера ми и се получи доста интересно, ето, но само част, защото има неприлични неща :D
 le Ева: ,,И да, благодаря , че обърнахте внимание на драмата с косата ми, която знаете, че е така важна за мен. Оценявам го."
 le Аз: ,,Заповядайте отново, знаете че съм на ваше разположение по всяко време, но да, знаете за всяко едно сдърпване или разговор с нея, не ревнувайте само защото и бях любимка и просто споделете с мен тази така лична информация и спрете да ме разигравате, садистичните ви наклонности може и да са ми по вкуса, но в случая няма нужда от тях."
 le Ева: ,,Аз? Садисъм? Никога."
 le Аз: ,,Извинете, имах предвид доминантност."
 le Ева: ,,Доминантност? Е, хората са казали, че с какъвто се събереш-такъв ставаш, но не смятам, че съм стигнала тази крайност още."

 Вече е 2:07 и мисля, че е време да си лягам, защото няма отново да правя грешката да си правя нощни разходки до Глухонямото училище повтаряйки си "Без черен хумор, без черен хумор.." и в момента в който Наско ми каже "По-тихо.", аз да изръся, че и без това няма кой да ни чуе. Лека нощ и добро утро на тези, които сега тръгват на море без да знаят къде точно отиват, без мен, защото няма как да се чупя докато братовчедката на баба е тук и иска да ме види и мисля че се впускам в нов разказ, а това не е добре, защото ей-сега ще цъфне леля ми и ще ме овика.
 Лека нощ <3





























Няма коментари:

Публикуване на коментар