четвъртък, 28 август 2014 г.

Future?

Okay,

 Нали знаете как всяко лято в главата ви се въртят великите идеи за това как от следващата учебна година ще се подобрите? Ще спрете да си чатите по време на час, ще учите вкъщи, няма да късате листи от тетрадката си и няма да се карате с учителите си (особено тези по Литература) и ще спрете да харчите джобните си за глупости? But do you know what?



Сега сериозно:
 Няма нищо лошо в тези планове, стига да искате да го постигнете наистина, защото аз лично винаги си казвам, че имам достатъчно време до теста по математика, но винаги се оказвам в ситуация в която вторник вечерта уча като побъркана. А някои хора дори не знаят за контролното. (Да, Бела, за теб говоря). Най-важното е сами да поемем инициативата, защото майките ни винаги ще ни задават въпроса "Как мислиш да я караш занапред?", който ви подлудява, нали? Ако най-накрая си дадем сметка, че изкарваме глупавите оценки за себе си, а не за родителите, джобните си или свободното си време ще бъде супер, не мислите ли? Просто така сме настроени, на пример, когато изкараш двойка първата ти мисъл 100% не е "Сега ще ми се провали успеха.", а е по-скоро "Майка ми ще ме убие.". Разбирам ви прекрасно
 But, като се замислиш те не са ни виновни, искат най-доброто от нас, защото знаят, че го можем, а и...честно да си признаем, времето в което те са учели е било коренно различно от сега и въпреки това донякъде с правото си ни обвиняват в някои неща. Bloody hell, представете си да бяхме родени преди 30 години и всеки път, когато се озъбим на учителката си да получаваме най-лошото като наказание? Да, като се замисля на нас сега ни е доста лесно и главният ни проблем е, че буквално нямаме желание да учим, защото в днешно време има тооолкова по-интересни неща, които да занимават гладките ни мозъци.

 Всеки от нас има поне един предмет по който учи с удоволствие и му е любим, като при мен Географията (Цуро, не ме мрази.). И като се замисля, всичко е до това да ти е интересно да учиш, защото на мен ми е адски лесно да науча урока по география, защото просто искам и имам желание да го знам. Ето, всичко опира до желанието.
 Е, разбира се има ги и хората, които ползват училището просто за място на което да се гримират, чатят, спят и почиват. На всеки му се е случвало да спи в час поне веднъж...или два пъти...най-много три, но става тъпо, когато го прави  системно. Тези хора направо ти бъркат в здравето. Има ги и тези, които постоянно пречат на часовете...oh wait, нямам право да говоря на тази тема, тъй като понякога аз съм една от тях, само понякога. 

         
Разбира се, от учителите също зависи дали ученикът ще изпитва добри чувства към предмета, тъй като ако не харесваш учителя следователно не харесваш и самия предмет. Ако учителката ти е гадна, злобна и си е избрала "любимци" от класа на които да пише шестици за драснати пет реда на кръст...е то тогава сте в моя час по Литература. Шегувам се де. (не, не се) Или учителят, който иска всички да имате двойки?
Да, съществува, виждала съм го с очите си, два пъти седмично. Тези учители са disasters, казват ти на какво ще те изпитат, а                                                              после BAM, дава ти за Първи кръстоносен поход, por ejemlo.


Само като си помисля, че се оплаквам от едното училище, а само след няколко години ще се оплаквам от шефа си ми настръхва косата, честно. След няколко месеца ще чета този пост и ще се смея с глас, сигурна съм в това. Като да отворя дневника си от седми клас и да съм just like:
В който съм писала какви ли не глупости, които сега дори не мога да измисля с развинтеното си въображение. За това мисля да приключа този пост намалявайки до минимум излагацията си. Ето ви песничка за поздрав :3
















2 коментара:

  1. Мисля, че ти си от малкото, които изкарват оценки за родителите си, но иначе найс пост, както винаги <3

    ОтговорИзтриване