четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Скучно ми е и искам кафе, въпреки че ми е забранено да пия.

 Когато изпиеш над пет кафета за два часа е разбираемо след това да не ти се иска да погледнеш кафе, затова го карам само на чай, но не това е за което искам да пиша в този пост, просто трябваше да направя пояснение към изключително смисленото ми заглавие.

 Знаете ли кой е Отело? Не? Ами той е един ненормален човек, казано по прост начин, който вярва на думите на мъж с папагалско име, а не на жена си. Но дори и да не и вярваше щеше да е разбираемо, но защо, по дяволите (извинете), вярва на неща, които не е видял с очите си? А и през цялото време докато четох Шекспировата "трагедия" (саркастичните кавички са, защото настоявам, че това просто трябва да бъде комедия) тайничко се надявах Дездемона все пак да му изневери и поне да има причина поради, която да я убие. И защо във всички трагедии на Шекспир главният герой умира? Вчера набързо прегледах ,,Тит Андроник", е, и там всички умират, а даже едни са изядени. Мисълта ми е, че има толкова много хора в истинския живот, които са, преносно казано, последователи на Яго (пича с папагалското име), което е тъжно.
  Ако някой заблуден човек чете това, трябва да изгледа ,, V for Vendetta", просто трябва, ако го направиш ще те обичам безкрайно. Този филм е Велик (не случайно с главна буква), след края на филма стоях в продължение на десет минути с вперен поглед в екрана на лаптопа не можейки да повярвам на очите си. И все пак, Натали Портман, хора, няма слаб филм с нея.
Тези двамата.Са.Страхотни.


Тааа, това е филмът, нямате избор, така казвам, трябва да го гледате, задължително. Обезателно. (по дяволите, трябват ми още такива думи) Схванахте де.

 Утре най-накрая е петък, най-най-най-прекрасният ден, защото програмата е прекрасна. Дори няма да говоря за двата часа Литература, всички вече знаете, че това е единствената причина да се завличам на училище, но имаме История, а учим за Франция и Англия през онази прекрасна епоха наречена Барок (въпреки че предпочитам Ренесанса, защото Борджиите са върхът). Също така имаме и Испански разговор, а съм обещала на Исмаел, че ако още веднъж проговори на френски, аз и още няколко момичета ще го отвлечем, боже, нямате идея колко сладко "р" казва, ужас!
 Та като споменах и Борджиите, няма как да не спомена и Лукреция, която е и-д-о-л, въпреки злощастието си да е била жена на Сфорца и сестра на Джовани, но всеки с късмета си. Та, тя е awesome, заклевам се, а момичето което играе нея  сериала подхранва симпатиите ми. Знам, звуча побъркано, знам, но Лукреция е най-страхотната на света (ау че изкуствено прозвуча това, нека не забравяме че съм странна).

 Окей, казвам ви чао, заболяха ме пръстите от писане, а вас ще ви заболят очите от четене, затова да, чао.



























Няма коментари:

Публикуване на коментар