сряда, 24 декември 2014 г.

Розови обувки и подаръци :3



Не обръщайте внимние на background-a, важната съм аз :д
                                                                                   
       Обиииичам Коледатаааа,
 е, фактически все още не е Коледа, а е по-скоро 23:35, тоест още двадесет и пет минути, но вече получих подаръците си :3

,,Ама хайде, направи я онази физиономия, нали съм ти гледала селфитата..."

Вече е 23:59, така ще има още само една минута :д Все едно де, важно е, че има концерт на Лили Иванова по БНТ :д. Хей, Весела Коледа!





Услужливото куче, което спря да ме хапе само за снимката.

Йоана фотограф левел: къде е копчето за снимане





,,Липсва описание"....Кифлоо, пак ли се снимаааааш?!
   Започнах да пиша този пост преди един час, но не мога да спра да снимам, защото просто моментът е прекалено хубав и трябва да запазя това поне това. И все пак се отчайвам, сестра ми и Сашо са обсебени от подаръка ни за Коледа и от два часа насам играят и wow, тази мелодия ми се набива като ръждив пирон в главата и въпреки това е сладко. Никой не ми се кара, че седя на лаптопа, мама ми позволи да съм с високите си обувки, сестра ми се нави да ме снима и въобще всичко е перфектно. Обичам подаръците си, всички до един.
  Засега чао, до утре, евентуално (очертават ми се пет часа във влак+куфар с много, много багааж+всичката надежда, която притежавам, защото #старазагорапазисе). Адиос керидос миос <3












Няма коментари:

Публикуване на коментар