вторник, 5 юли 2016 г.

Οф, пак ли трябва да измислям заглавие?


  Кой пътува от Бургас до Варна за три часа и половина? Именно, кой ако не аз? А кой пътува от Стара Загора до Варна за седем часа? Да, пак аз. И не, не с влак, с автобус. И понеже стоях отпред главното ми занимание беше да броя всяка буболечка размазала се върху предното стъкло. И най-забавната част беше, че нямах слушалки, благодаря, Йоана, дано в Италия ти свършат по-добра работа, отколкото на мен, която 40 минути слушах някаква със страшен диалект да се кара по телефона зад мен. И когато стигнах краката ми бяха абсолютно атрофирали, а дробовете ми забравили какво е никотин.
 Тук има огромна персийска котка, която е постригана като лъв.
 А днес, о, днес ще има плаж. Сякаш съм чакала това от миналата година от последния ми ден в Черноморец. Да се пльосна в солената вода и да се мятам като тюлен, да хвърлям пръски и да се нагълтам с промишлени количества вода. След това сигурно ще подобря рекорда си по най-дълбока дупка в пясъка. Предната беше с 40-50 сантиметра повече от моята височина, тоест приблизително е била два метра и нещо. И да, излизането не беше лесно. Какво друго ще правя ли? Божееее, ще се въргалям в горещия пясък, ще се гмуркам и ще се оплаквам, че съм изгоряла. Защото аз категорично не почернявам с каквото и да съм намазана, приличам на албинос омазана с бебешки слънцезащитен крем (защото са 150 фактор) и пак изгарям като пържено картофче. Само дето не ставам с хрупкава коричка.
 Въобще, лятото е времето, в което ако не започнеш шофьорски курсове, защото първо трябвало да завършиш 12 клас, трябва, просто трябва да направиш горе изброените неща. Е, има го и това с лятната любов, но моята си е зимна. Даже пролетна беше, лятна, зимна и сега продължава пак лятна. За година и половина (почти) мога да кажа, че е била сутрешна мързелива, понеделнишка, езерна (леле, това езеро ме привлича буквално да плувам в него), поняога гадна и кисела, даже на косъм, но точно защото е била всякаква и ще бъде още много различна, продължава толкова силна и голяма. А скоро ще бъде и на море заедно. Последният път като бяхме на море беше толкова супер гига мега хипер троно хубаво.
 Ох, щом успява да издържи без да ме изхвърли от колата в движение като пея Гери-Никол, значи може би наистина е голяма любов. Въпреки че като се замисля Гери-Никол е най-малко откаченото нещо, което го карам да понася. Извод: В три часа през нощта недейте да будите гаджето си, ЗА КАКВОТО И ДА БИЛО, защото той НЯМА да е доволен, Ама за каквото и да било, защото после кармата ще ви го върне и ще си треснете през нощта главата в ръба на нощното шкафче и ще искате да се преместите в другата стая с по-голямото легло, което изключва вероятността от подобни телесни повреди, а той ще ви остави да спите сама. Извод номер две: Ако не ви отмъсти той за среднощното събуждане, то съдбата сама ще ти го върне.

<------- Как работи съдбата за мен.

  Но мисля, че единственият вариант, в който той би станал в три през нощта е ако съм сготвила нещо вкусно. Хаха, което означава никога. Но в моя защита ще кажа, че съм му правила пържоли със сметанов сос и гъби и бяха много вкусни. И хот дог съм правила и сандвичи.
  Завърших тази година без проблеми, леле, за първи път ми се случва. Не че нямаше проблеми, даже бяха прекалено сериозни, но не и такива свързани с оценките ми. ХАХАХАХ, освен по литература. Можете ли да си представите, че човекът, който (внимание, следват елементи, които силно възхвалят човека пишещ в момента) миналата година беше "най-добрият във випуска", "със шестици на олимиади" и сумарно изписани над хиляда страници на ръка с истории и фен фикшъни щял да остане на поправка по литература. Човекът, който на седем години прочете "Клетниците" и "Без дом"? Човекът, който пише най-добрите есета (абсолютен факт)? Човекът, който е прочел повече книги, отколкото мъже, с които Николета Лозанова е спала? Ама разбира се, че точно аз. Да си знаете хора, ако имате проблем с някой, това ще се отрази върху оценките ви, каквото и да ви убеждават всички. А, няма проблем, двойката ще си я помня точно за какво беше, а именно...чакай, че реално за какво беше? Сигурно, защото съм "мърла", кой знае. "Много си гадна, Мария", ееее, като ревах и исках да удуша някой, и не знаех къде се намирам, някои хора си правеха кефа, така че съвест в случая нямам и няма и да имам.
  Дали досега поне една запетая съм уцелила? Все пак съм човек с двойки.
  Нооо, лято е. ЛЯТО Е. Най-накрая.
  Пожелавам ви да си изкарате страхотно и незабравимо, защото аз със сигуррност ще го направя.
  О, ходих на дискотека. За  първи път в живота си наистина отидох на онова място, на което тоооолкова много исках да отида. И беше абсолютно легално, но явно въпреки 18-те си години изглеждам на 13, защото огромната охрана се опита да ме убеди, че личната ми карта е фалшива. Моля? И всъщност беше забавно, защото бяхме голяма част от класа, другата половина не я пуснаха, защото няма 18.
  Бях на концерт на Queen, беше най-върховното нещо на този свят. Беше странно да пее Адам Ламбърт, но, кълна се, пак беше невероятно. ревах, смях се, пях, танцувах и не успях да спя цяла нощ. Искам пак, определено искам отново да изживея подобна тръпка.

https://www.youtube.com/watch?v=XWE7boPU6kI

https://www.youtube.com/watch?v=OPx-nUqLMtc

LET THEM EAT CAKE.

  Оставям отново постът незавършен и зарязан до средата както винаги. Може би след няколко месеца ще се сетя отново за този блог. Хм, понеже съм човек с огромно (не)свободно време и (нямам) имам винаги какво да правя.
  Чао, disfruta el hoy!!!!!!!!!!


































Няма коментари:

Публикуване на коментар