петък, 24 февруари 2017 г.

Новите неща

 Нека да се преместим във Варна втория срок в 12 клас, зарязвайки всичко в гадната и противна София. Защо не? Оставяш нещо недовършено? И какво от това? Дори не съм асимилирала реално, че наистина вече живея другаде, сякаш още не съм се събудила и все още си плувам замаяна. Е, днес се посъбудих с първия си ден в новата гимназия и контролно, но смея да кажа, че дори това не ме извади от приятното ми състояние на абсолютно спокойствие. И да си кажа честно, можех още в началото на септември да се преместя, но, нали знаете как сте били влюбени и някой ви е задържал. Съвет: Недейте, не трябва точно това да ви спира от драстични промени, които очевидно са положителни. И, отваряйки темата със "Не мога това и онова, защото приятелят ми...", ще кажа също и че връзките от разстояние СА вариант. Да, докато не си го изпитал мислиш, че е невъзможно, че няма да се получи, че тъпото копеле може да ти изневерява във всяка една минута, защото е доста далеч от теб и няма как да контролираш всичко като цербер, че е нещо без перспектива и какви ли още не аргументи, които самата аз съм излагала, мислейки си дали бих имала такава връзка. Та, докато не ти се случи наистина ще мислиш така, но пък, хей, това ти позволява да дишаш, да имаш собствено време, а не да се влачиш след някого, да излизаш без някой да те гледа на криво и още неща, които и сами ще се сетите. А и когато не сте се виждали известно време и накрая сте заедно е...
 Варна. Много, много, много прекрасен град. Имам море през прозореца си, гларуси и чайки, подредени улици, по-малко хора и шум, собствено място за живеене на последния етаж на сладка къща в центъра с покривна козирка на прозореца, на която може да си седнеш и да пиеш кафе, гледайки дебелите бели птици на отсрещния покрив. И новите запознанства, това ми е любимо, екзалтиращо чак.

Разбира се, че някои тъпачки ми липсват, но истината е че приятелството не познава разстояние. Докато тъпото копеле, с което ходите, в един момент може наистина да реши, че разстоянието е гадна работа и да ви зареже като едното нищо. Тогава го удавете. Или удушете. Причинете му болка. Ако имате нужда от идеи- на ваше разположение съм, даже ще ви помогна да натопите трупа му в киселина, след като сме му капали цианид в очите. Увлякох се малко, но така става, когато сте зодия близнаци с луна близнаци и асцендент близнаци. Създадена съм за велики дела, сериозно. И, дори факта, че щях да съм на работа този уикенд, ама не съм не ми развали настроението. Чувствам се...добре. Добре е достатъчно.
 Ау, а тази вечер съм на дискотека с хора от новия ми клас. Плаза звучи просто...няма значени как звучи, при положение, че съм музикална курва и слушам всичко. Всичко.
 О, виж ти, седем часа е, а аз имам да се приготвям, за да дебютирам като истинска мазна чалгарка тази вечер.
 Адиос.












Няма коментари:

Публикуване на коментар