понеделник, 15 май 2017 г.

Хищни сандъци

  Ако някой ви каже да отидете на лекар, защото ръката ви може да е счупена, послушайте го. Не, не защото ръката ви наистина се е оказала прецакана, а за да си спестите любимото "Аз нали ти казах". Първо, искам да отбележа, че аз съм безсмъртна. И това с гипса е за заблуда на врага, за да не разкрият тайната ми. Даже е готино, правят ми място в автобуса, не се редя на опашката в магазина...все трябва да има плюсове, за това че за не знам си кой вече път съм така. Няма значение, и този път ще го изтърпя съвсем малко.


                                          Инстинкт за самосъхранение срещу Мария 0:1

  А в петък имам матура. В петък. Защо. Защо, защо, защо. Не може ли в петък сутринта просто да получа есемес от сорта на "Ами виж, Мария, съсипвахме ти живота 12 години, недей да правиш матура. С любов: Министъра на образованието."? И не, не се надявам на определен автор, защото писмената част ми е най-приятната част и ако ще да е Далчев, пак ще ми бъде готино. Дразни ме онова с граматиката, защото трябва супер бавно и внимателно, по няколко пъти да прочитам всичко, а пък аз винаги бързам и пропускам някакви елементарни неща. Може би трябва да ме заключат с катинарче за чина и да не ме пускат до края, за да не си тръгне на втория час. Рип образование, рип висше, рип бъдеще.

  Откритие: Ако си прецакате ръката, ама ви е супер весело и хостесата ви е обинтовала, колкото да не се изхакаш някъде, значи нищо ти няма. До понеделник. Ама то е нормално, все пак понеделник трябва да е най-гадният ден, нали?
  Окей, вече и това ми е скучно, пък и пиша изключително бавно с една ръка, затова ви изоставям, надявам се не за дълго и ми стискайте палци съседите да не ми викнат полиция, заради музиката в десет и половина вечерта. Хаштаг Над Закона.






Няма коментари:

Публикуване на коментар