понеделник, 19 юни 2017 г.

Почти на 19

 И по традиция, трябва да напиша пост малко преди рождения си ден, за да декларирам и демоснтрирам, че съм самотна и нямам приятели, и вместо да съм някъде с балони, цветя и силна музика, съм сама в стаята си. разбира се. На предният ми рожден ден бях в бара на родителите ми и майка ми в 00:05 се появи с торта и всички в заведението, дори тези, които не ме познаваха, ми пяха честит рожден ден. Беше сладко и мило, още си пазя снимката. Ама през деня беше тъпо. Бях на уилище, след това бях в мола....в мола....да си купя обувки...фор год сейк. И след това с ндп-то ми Кари висяхме в бара докато аз й разказвах за терзанията си. И нищо интересно, освен нелепите колажи, които ми направиха всички откачени приятели, които имам. Които са трима-четирима де, както казах, аз приятели нямам. Поне знам какво ще се случи утре. Ще си взема дипломата и ще пътувам. А след като пристигна на заветното място (много си драматична, Мария), е, тогава ще започне истиснският ми рожден ден. И както един велик, велик човек каза "Рожденият ти ден ще продължи толкова, колкото ти решиш.". И няма представа колко е прав. Както винаги.
 "Мога да правя всичко, имам рожден ден."

-Не можете да палите цигара тук.
-Имам рожден ден, изчезни.

-Не можете да пеете в автобуса.
-Имам рожден ден, изчезни.

-Влизате в затвора за предумишлено убийство.
-Имам рожден ден, изчезни.

и да, това съм аз. Щом имам рожден ден, мога ако искам да се кача на луната, да я боядисам розова и след това да вляза с взлом в магазин за плюшени играчки. Аз попринцип правя каквото си искам, ясно?


 Чао <3

1 коментар:

  1. Само аз ли не обичам този ден. Сякаш си би впечатляващо невидим и изведнъж на всички започва да им пука... Винаги ми се е струвало доста фалшиво. Както и със всички "празници" и "специални дни".
    Но...!
    Да, ти определено можеш да правиш, каквото си поискаш, включително и огромни балони от три дъвки наведнъж.
    Лудите приятели пак се броят за такива, не ги омаловажавай. Като се замисля, само от лудите хора стават добри приятели.
    Добре, добре... Стига съм дрънкала, а да отивам да чета останалото!

    ОтговорИзтриване